Contact

Contact

Heeft u een vraag en snel antwoord nodig? Dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen: 0515-416787. U kunt ook onderstaand formulier invullen. Dan wordt er vervolgens door één van onze medewerkers z.s.m. contact met u opgenomen.

Uw vraag doorgeven kan nu eenvoudig online

Vul uw gegevens in via onderstaand formulier. Wij nemen vervolgens contact met U op.

Let op: Dit formulier is bedoeld voor algemene vragen. Voor vragen en wijzigingen omtrent uw afspraak dient u telefonisch contact op te nemen via 0515-416787.

De route naar onze praktijk

Willemstraat 1
Sneek 8601 GH
Route

Openingstijden

Gesloten
maandag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
woensdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
donderdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
vrijdag07:00 - 12:00 | 12:30 - 16:30
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Kraan Tandheelkunde Willemstraat? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Wijzigingsformulier

Vul onderstaand formulier in om een wijziging door te geven.

Geslacht:*

Onze praktijk

Neem een kijkje in onze praktijk.

Patiëntervaringen

3924 reviews · ⭐ 9.2 gemiddeld

fijn

-

Uitstekend geholpen

Prima

vriendelijk en deskundige hulp

al jaren trouwe en tevreden klant. Behandelaar neem de tijd voor je en voorziet je van advies.

Mondhygieniste Rixt en tandarts Hendrika prettige behandeling

Mijn angst voor de tandarts valt weg bij Rixt en Hendrika, fijne mensen!! Mooi schoon gebit door de reiniging en controle Gelukkig alles goed.

vakkundig en vriendelijk geholpen

tandarts stelde me gerust en deed goed haar werk.

Fijne ervaring

Fijne en rustige ervaring, legt alles keurig netjes uit wat hij doet.

Zoals altijd heb een hele goede behandeling gehad van mijn tandarts!

Er was een vulling van een kies afgebroken. Nadat ik daarover gebeld had van mijn vakantiebestemming, mocht ik op de eerste dag dat we weer thuis waren direct komen. Ze heeft mij perfect geholpen en was ik blij dat alles nu weer goed was!

Prima

Zorgvuldig en toch klantvriendelijk

Zoals altijd een vriendelijke en vakkundige ervaring.

Ik wordt altijd vooraf op de hoogte gebracht van wat er moet gebeuren, waarna de behandeling naar mijn gevoel vakkundig plaatsvindt, en ik mij op mijn gemak voel.

Goed geholpen

Kundig personeel en behandeling wordt goed uitgelegd

Super.

Er was een stuk afgebroken van mijn kies en ik kon dezelfde dag al geholpen worden.

Prima behandeling

Uitstekende behandeling. No-nonsense en deskundig!

Mn angst was groot

Werd gelijk op mn gemak gesteld zodra ik in de stoel kwam Alles werd goed uitgelegd wat ze gingen doen

Top

Altijd een vriendelijke ontvangst! Geen lange wachttijden. En bij spoed altijd oplossingsgericht!

Zeer goed geholpen!

Ik was een langere tijd niet geweest. Ik werd goed op mijn gemak gesteld en alles werd goed uitgelegd wat er gedaan ging worden. Alles deed hij rustig en goed werk verricht.

Goed

Ben tevreden met de tandarts.

Prima, met beide behandelaars.

Zie boven.

Prima

Ik ben een angstpatiente voor de tandarts ,had een gat in een tand die al eens een wortelkanaalbehandeling had gehad ,maar toch pijn ik heb nu nog 5 tanden in mijn onderkaak en ik moest nu de beslissing nemen om te trekken ,met overleg is er besloten om deze toch te trekken en niet meer te vullen omdat ik dan over een half jaar als de vulling het zou houden ,waarschijnlijk hij toch alsnog getrokken moest worden ,na de raad van de tandarts toch besloten om deze te laten trekken ,en dan zien we t.z.t. wat ik verder ga doen een onderprotese of toch nog als het mogelijk is een plaatje ,kan ik nu nog niet een beslissing over nemen in verband met gebruik van Prednison en dan zet je gezicht op .

Niks veranderen

Alles verliep vlotjes en conform verwachting

Fijne tandarts

Goed en kundig behandeld

Heel goed.

Ik had al een week kiespijn, en heb jullie gebeld. Ik kon om 13.00 uur komen, blij dat ik was. Had een losse vulling, ben met heel veel zorg behandeld. Normaal heb ik geen verdoving nodig, maar bij deze wel, bij het beginnen deed het zoveel pijn, dat er verdoving is ingezet. Daarna ging het goed. Hartelijk dank, nog wat adviezen mee gekregen.

Geweldig !

Er was een stuk van een kies afgebroken. Volgende dag kon ik gelijk terecht. René heeft er weer een mooi kunstwerk van gemaakt!

Ontspannen sfeer en goede uitleg

Door ervaringen in mijn kindjaren bij de tandarts altijd niet comfortabel bij een bezoek aan de tandarts. Ik voelde mij meer ontspannen, prima uitleg. Fijn ontvangst.

Geweldig leuke tandarts

Hele leuke spontane tandarts is Hendrike Landman.

Prima

Prima